български
Последвайте ни на:

Асистент оперативен счетоводител

Пловдив България

С разрастването на бизнеса в България се открива възможност за Асистент оперативен счетоводител, който има желание да развива и прилага знанията и уменията си.

Основни задължения:

  • Осчетоводяване на първични счетоводни документи
  • Нареждане и осчетоводяване на банкови преводи и касови разплащания
  • Подреждане и класифициране на  първични и вторични документи според предвидения по закон и вътрешните правила ред

Изисквания:

  • Икономическо образование
  • Професионален опит в областта на счетоводството минимум една година
  • Познаване и прилагане на Българското счетоводно и данъчно законодателство
  • Познаване системата на счетоводните сметки и умение за текущо счетоводно отчитане на стопански операции
  • Аналитичност, отговорно отношение към работата, способност за работа в екип
  • За предимство ще се счита предишен опит с ERP система, електронно банкиране и валдеенето на английски език
  • Позицията е подходяща за студенти, изучаващи икономически специалности

Защо да се присъединиш към нас?

  • Ще имаш възможност за личностно и професионално развитие в международна компания
  • Нашите продукти помагат на хората - стремим се да развиваме най-добрите по рода си медицински продукти и методи за лечение
  • Ние се грижим за нашия екип - нашата политика е да установяваме дългосрочни работни взаимоотношения и да осигуряваме среда за непрекъснато развитие
  • При нас ще намериш приятелска среда, която стимулира да покажеш най-доброто от себе си
  • С нас ще изживееш незабравими тиймбилдинги и фирмени партита
  • Ние предлагаме конкурентно възнаграждение, допълнителен социален пакет, фирмени обучения, включително и езикови курсовe
  • Ако това да работиш в динамична и предизвикателна среда, ти звучи привлекателно, ще се радваме да разберем повече за теб! Възползвай се от тази уникална възможност и ни изпрати актуално CV.

Кандидатствай

* задължително поле