български
Последвайте ни на:

Специалист ТРЗ на половин работен ден

Пловдив България

Описание на дейността:

  • Отговорност за изготвянето на трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение със служителите
  • Участие при ежемесечното обработване и изчисляване на работни заплати
  • Изготвяне на уведомления и декларации към НАП и НОИ
  • Съставяне на платежни ведомости
  • Приемане и оформяне на документи и трудови досиета на служители
  • Следене за спазване на сроковете към държавните инстанции
  • Актуализиране регулярно на всички новости и промени, свързани с трудовото законодателство

Успешният кандидат притежава:

  • Висше или средно образование в сферата на счетоводство, финанси или икономика
  • Опит на подобна позиция ще се счита за предимство - за предпочитане в производствена компания или счетоводна кантора
  • Познаване и боравене с действащото трудово и осигурително законодателство
  • Много добра компютърна грамотност - Word, Excel, счетоводен софтуер
  • Аналитично мислене и ориентация към детайла

Компанията предлага:

  • Приятелска среда, която стимулира да покажеш най-доброто от себе си
  • Много добро възнаграждение и атрактивен социален пакет
  • Работа в млад и мотивиран екип от професионалисти в бързоразвиваща се иновативна компания
  • Незабравими тиймбилдинги и фирмени партита
  • Фирмени обучения, включително езикови курсове

Кандидатствай

* задължително поле
Cookies ни помагат да предоставяме услуги. Чрез използване на нашите услуги, Вие се съгласявате да използвате нашите бисквитки. Научете повече